Re: Intele a DDRAM266

Autor: Mariusz (NOSPAM_mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 14:15:37 MET

Witam !
Użytkownik "Trzastek" <trzastek_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Witam ,
>

> Ja ostatnio kupilem plyte na Intelu i845 D na DDR-ki pod PIV - ceny
prockow
> sa zblizone do PIII a PIII ma sie wkrotce skonczyc, wiec moze
proponowalbym
> plytke pod PIV na DDR -kach ze wzgledu na 2 x nizsza cene pamieci (w
> stosunku do rambusow)

Nie przesadzajmy z tą ceną..... W tej chwili ceny są PORÓWNYWALNE. Jeszcze
trochę, i będzie się opłacało kupić RDRAM. Sam niedługo będę wymieniał
sprzęt (mam nadzieję) i wezmę PIV z RDRAMEM,ze względu na znikomą lub brak
różnicy w cenie tych pamięci, a tylko z taką konfiguracją intel rozwinie
pełną moc....
Mariusz