tv i xp

Autor: Piotr (piotr.tomaszewski_at_huzar.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 13:52:59 MET

Witam
Jestem posiadczem starego Avera na bt848 (tuner Temic). Sterownikow do niego
jest sporo ale mam inny problem - sciagniety ze strony avera program do
ogladania tv nie dziala - wiesza sie po odpaleniu - w task managerze pojawia
sie jakis wiszacy poces, ktory skilowany "odwiesza" program - ale stacji
zadnej nie udalo mi sie na nim znalezc? Co robic? Moze jakis inny program -
fajnie by bylo jakby obslugiwal pilota...
Z gory dzieki za pomoc,
Piotr