Re: partycja non-dos

Autor: Headh (headh_at_nospam.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 11:27:32 MET

Eryk Burzyński napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam!
>
> Niedawno podłšczyłem swój dysk z systemem w98 u kolegi w komputerze,
>który ma zainstalowanego bootmenagera. Kiedy podłšczyłem swój dysk w swoim
>kompie okazało się, że system nie staruje, a po głębszym zapoznaniu się z
>problemem okazało się że z dysku zniknęła partycja (c:), a została tylko
>partycja (d:). Kożystajšc z fdiska zauważyłem że partycja (c:) jest opisana
>jako non-dos. Jak przywrócić tę partycję? Jakim programem się posłużyć? Czy
>sš w sieci nieduże (wagowo) programy, które pomogłyby mi usunšć ten
problem?

Zapewne bootmanger kolegi ukryl Twoja partycje (zmienil jej kod na hidden).
Do odkrycia partycji mozesz wykorzystac programik Ranish Partition Manager
badz np. PartitionMagic lub cfdisk pod linuxem
Jesli skorzystasz z Ranish to zapewne pokaze ta partycje jako Hidden Fat-32,
w takim przypadku zmien jej kod na Windows Fat-32 (klawisz Ins).

Pozdrawiam
Grzegorz