partycja non-dos

Autor: Eryk Burzyński (eburzynski_at_sab.wroc.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 10:11:00 MET

Witam!

    Niedawno podłšczyłem swój dysk z systemem w98 u kolegi w komputerze,
który ma zainstalowanego bootmenagera. Kiedy podłšczyłem swój dysk w swoim
kompie okazało się, że system nie staruje, a po głębszym zapoznaniu się z
problemem okazało się że z dysku zniknęła partycja (c:), a została tylko
partycja (d:). Kożystajšc z fdiska zauważyłem że partycja (c:) jest opisana
jako non-dos. Jak przywrócić tę partycję? Jakim programem się posłużyć? Czy
sš w sieci nieduże (wagowo) programy, które pomogłyby mi usunšć ten problem?

Z góry serdecznie dziękuję.