co ma karta do dysku?

Autor: Krychu \(musk\) (elstach_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 08:14:35 MET

witam!
mam nastepujacy problem: wyciagnalem z komputerka karte sieciowa i od tego
czasu przy bootowaniu pojawia sie komunikat BOOT DISK FAILURE (czy jakos
podobnie), gdy wloze w dowolny slot ISA wspomniana karte problem znika i DOS
sie laduje (nie chce sie natomiast zaladowac windows 3,11 - pojawia sie logo
systemu i na tym koniec - na innych komputerach wszystko jest OK i system
startuje bez zadnych problemow), co moze byc przyczyna takiego stanu i jak
to naprawic? (btw: nie mam opisu ani do kart ani do plyty glownej)
komputerek troche starszy: 486 DX2 18 MB RAM HDD Maxtor 130 MB, karty: IO;
graficzna SVGA; sterownik FDD; wspomniana wczesniej sieciowa; MS-DOS 6.22;
win 3,11 for workgroups
TIA

--
pozdr