Re: Bad Secktory

Autor: Washington Irving (hiflyer_at_poczta.fm)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 23:17:04 MET

----- Original Message -----
From: ":-=wojo=--:" <"(usun to jak do mnie piszesz) wojo_k"@skrzynka.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Thursday, February 14, 2002 8:21 PM
Subject: Re: Bad Secktory

> Wieloma rzeczami - przetaktowana szyna , uszkodzona tasma , wadliwa plyta
,
> spadki napiecia , zla wetyulacja , wszczasy

faktem jest, ze szyne mam przetaktowana - ze 100 na 105 (to chyba niezbyt
wiele)
dysk sie grzeje, bo to 7200
moj sprzet to:
cel 533_at_830
MSI BXMaster
Maxtor 5t040h4
w obudowie temp na poziomie 35C - tez raczej w normie
tasma - byly rozne
plyta - hmm, ciagle ta sama....
spadki napiecia - nie wykluczam
ale to by byly bledy zapisu i po sformatowaniu bady powinny ustapic...
wlasnie sciagnolem jakis program maxtora do sprwdzania dysku - wykryl jakies
bledy i podobno naprawil bledy - system wstal po tej naprawie baz problemow
(zobaczymy jak bedzie przy formatowaniu - porprzednio zatrzymywalo sie na
dluzej przy 35% i strasznie mielilo, tak jakby faktycznie probowalo cos
naprawic)
myslalem, ze moze jakis wirus zagniezdza sie w biosie lub w mbr'e, bo duzo
znajomych z otoczeni siweciowego ma taka przypadlosc
dziekuje za odzew i pozdrawiam