Re: czym wylozyc obudowe ?

Autor: Kzysio (kzysio_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 22:49:21 MET

". : : Krzysztof : : ." <krionixNO_at_SP@M_at_wp.pl> wrote:

> wykladalem kompa pianka i lipa :( dudnilo i suzmialo.

No wiesz, zwykła pianka, to nie mata dźwiękochłonna, mam nadzieję...;))

> tylko zalman, barakuda 4, dobry zasilacz z wiatraczkiem panflo panasonica.

Wiatraka na GeF 2MX200 nie słyszę wcale, bo go wyłączyłem;))
Wiatraka na duronie900 nie słyszę wcale, bo zmniejszyłem obroty poniżej
2000 - temp. waha się teraz od ok. 45 do 52 st.
Słyszę cichy wysoki ton wydobywający się z mojego Maxtora 5400 i to jego w
pierwszej kolejności zamierzam opatulić matą.
Jak to nie pomoże, to dodatkowo obudowa.
W drugiej kolejności zmniejszenie obrotów na wiatraku zasilacza, bo słyszę
cichy powiew powietrza (wiaterek).

--
Pozdrawiam
Kzysio