Re: czym wylozyc obudowe ?

Autor: 2late (deadlog_at_wp.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 19:16:19 MET

Kzysio napisał(a):
> Wiatraka na GeF 2MX200 nie słyszę wcale, bo go wyłączyłem;))
> Wiatraka na duronie900 nie słyszę wcale, bo zmniejszyłem obroty poniżej
> 2000 - temp. waha się teraz od ok. 45 do 52 st.
Powiedz mi jakiego programu używasz do mierzenia obrotów wiatraka?
Mój VIA hardware monitor wskazuje mi zero jeśli zejdę poniżej 2500
obrotów i dlatego nie schodzę, wolę widzieć czy wiatrak chodzi.
No chyba że to zależy od wentylatora, mam najgorszy z możliwych.
Pozdrawiam

--
2late outspace communication 1999*2001 (R) deadlog_at_wp.pl
...I Żaden kształt nie żegluje po głębokich ciemnych jeziorach. I żadna flaga nie żegna mnie.