Re: monitory z MediaMarkt

Autor: usun to jak do mnie piszesz (_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 21:56:04 MET

Castrol wrote:

> Użytkownik "bob1969" <bob1969_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
>
> moze i sa konkurencyjne, ale ja bym stamtad niczego nie bral.
> To tak jak kupujesz sprzet w hipermarkecie.
> Niby markowy towar a to dziadostwo.
> Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe ale firmy robia sprzet do profesjonalnych
> sklepow(zazwyczaj jest drozszy, ciekawe dlaczego?)
> i sprzet specjalnie dla hipermarketow (tanczy, tez ciekawe dlaczego), teraz
> pomysl czemu takie sklpey maja konkurencyjne ceny.
>
> Pozatym czesto te monitory albo telewizory graja od rana do wieczora w tych
> [...]

Tak tak - generalnie nalezy wybierac sklep w ktorym ceny sa najwieksze - wtedy
sprzet jest najlepszy........ poznac go potym ze przed nim siedzi swiastak i
zlotka zawija..........

A jakie to sa sklepy "profesjonalne?"
Tak jak w MediaMarku mozna oddac/wymienic monitor bez kwasu?
A monitorki sa te same a nawet identyczne ( czesto biora te co przelezaly
troche na polkach i sa przecenione "promocyjne" sklepy i juz po nieporomocyjnej
cenie opychaja............)

Monitor jest jak kon - kazdy widzi jak gra - a najlepiej widac w domu.
jednyna rada kupowac tam gdzie mozna sobie w domku potestwowac - wziasc dwa
jeden oddac i tyle (albo oba)

A ceny? roznie czasem wyzsze czasem nizsze - markety biora duzo wiec schodza z
cena i do tego producenci co jakis czas robia promocje aby w sieci sie utrzymac
- zreszta tak jest i innymi asortymentami - a o gwarancje zawsze mozna sie
spytac (czy jest producenta) - zreszta szansa na wyegzekwowanie np rekojmi w
przypadku marketu jest wieksza niz sklepu.