Re: monitory z MediaMarkt

Autor: Castrol (jacek_01_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 00:04:00 MET

Użytkownik "bob1969" <bob1969_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> czy ceny monitorów (17" i LCD) w MediaMarkt (WarszawaMarki) są
> konkurencyjne?
> czy dają swoją gwarancję czy tą jak oficjalni dystrybutorzy?
> zdrówko

moze i sa konkurencyjne, ale ja bym stamtad niczego nie bral.
To tak jak kupujesz sprzet w hipermarkecie.
Niby markowy towar a to dziadostwo.
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe ale firmy robia sprzet do profesjonalnych
sklepow(zazwyczaj jest drozszy, ciekawe dlaczego?)
i sprzet specjalnie dla hipermarketow (tanczy, tez ciekawe dlaczego), teraz
pomysl czemu takie sklpey maja konkurencyjne ceny.

Pozatym czesto te monitory albo telewizory graja od rana do wieczora w tych
sklepach wiec to nie rokuje zywotnosci takiemu sprzetu. Kineskop ma
okreslona liczbe godzin i potem sie psuje