Re: Jak usunac okno logowania przy starcie Win98??

Autor: Spike (xleszekx_at_viper.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 14:04:46 MET

Unikatowy egzemplarz, przypuszczalnie należący do gatunku ludzkiego
i podpisujący się jako "Misio" <kasperczykm_at_poczta.fm> w przypływie
natchnienia napisał coś takiego:
> Nie mam juz profili uzytkownikow, chociaz wczesniej byly ale juz mi nie
> potrzebne. Niestety za kazdym uruchomieniem kompa pojawia sie okienko
> logowania. Mam siec, ale na innych komputerach nie trzeba sie logowac.
> Powieddzcie czy mozna to jakos usunac?

Usuń wszystkie pliki *.pwl i po restarcie wpisz tylko użytkownika bez hasła.
Więcej monit o logowanie już się nie pojawi.

--
  Leszek "Spike" Kowalczuk - xleszekx_at_viper.pl
                Gadu-Gadu 1528