Bad sectory...na BIV

Autor: Michal (michwita_at_kki.net.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 21:15:22 MET

Witam!

No właśnie jak w temacie. Na niespełna półrocznym (nigdy nie przenoszonym)
dysku Barracuda IV (a tak ufałem Seagate :( ) pojawił się pierwszy BAD. I to
jeszcze na partycji C (okolice pierwszego GB). Jako że dotychczas nie miałem
do czynienia z tymi stworami powiedzcie na co taki sektor wpływa i czy idzie
go jakoś usunąć. Słyszałem o programie WD clear, ale nie umiem go znaleźć w
sieci. Jeśli ktoś ma i nie zajmuje zbyt dużo, to prosiłbym o przesłanie na
skrzynkę (albo jakiegoś linka). Czy użycie tego programu wiąże się z jakimś
ryzykiem?

Dziękuję wszystkim dobrym ludziom, którzy odpowiedzą na moje wołanie :)

Pozdrawiam
Michał