Re: Przetaktowac PIII 600 z 100 na 133 Mhz na plycie Abit be6-II?

Autor: Marcin Wojtczuk (r00t_at_boo.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 00:12:43 MET

begin Krzysiek quotation:

> Jak ma procka na jadrze coppermaina to powinien pojsc na 133 i nie
> bedzie sie grzal. jak ma starym jadrze katami (Ty masz na takim) to
> nawet ciekly azot nie pomoze, poprostu procek pracuje na granicy
> wytrzymalosci jadra :)

You are sooo wrong:

00:08:00+viper_at_viper ~ ][ cat /proc/cpuinfo
processor : 0
vendor_id : GenuineIntel
cpu family : 6
model : 7
model name : Pentium III (Katmai)
stepping : 3
cpu MHz : 600.023
cache size : 512 KB
fdiv_bug : no
hlt_bug : no
f00f_bug : no
coma_bug : no
fpu : yes
fpu_exception : yes
cpuid level : 2
wp : yes
flags : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 sep mtrr pge mca
cmov pat pse36 mmx fxsr sse
bogomips : 1196.03

A procek jest 500Mhz ;-))
Nawet w Quake3 da się z 5 minut pograć :>
Jak chodził na 5*115Mhz to w Quake się nie wieszał, ale za to było
jednak wolniej niż przy 100Mhz (w Quake nie ma żadnej różnicy bo moja
karta graficzna obsysa). Paradoks ? Nie - przy 100Mhz mogę dopalić
pamięci na 133 (VIA rulez).
Jak procek chodzi na 600 to jednak czuje się trochę przyrostu
prędkości.. Ale tylko troszkę.

--
   [ FastViper ] [ http://boo.pl/~fastviper ]
begin 644 info.vbs