Re: Przetaktowac PIII 600 z 100 na 133 Mhz na plycie Abit be6-II?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 23:27:03 MET

Marcin Wojtczuk <r00t_at_boo.pl>, wrote in news:3018780.Qq0lBPeGtt_at_viper:

> Napięcie chyba tak.. Mam nadzieję, że masz prawidłowo zamontowaną
> instalację ciekłego azotu ;] I że prądu na zasilaczu starczy..
> IMHO pomysł bez sensu, bo rachunki za prąd znacznie wzrosną - no i
> ten azot...

Nie strasz go :)
Jak ma procka na jadrze coppermaina to powinien pojsc na 133 i nie bedzie
sie grzal. jak ma starym jadrze katami (Ty masz na takim) to nawet ciekly
azot nie pomoze, poprostu procek pracuje na granicy wytrzymalosci jadra :)

> Nie lepiej kupić sobie pIII 800 sprzedając 600 ? Inwestycja rzędu 300-
> 400 zł.

No to kupa kasy :)

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!