Re: napełnianie tuszy od atramentówek

Autor: Krzysztof Kucharski (szpunk_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 21:35:44 MET

Użytkownik jar_kup <jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3C6A9FDC.33D82890_at_osowa.gda.osk.pl...

[...]
> rozni sie atrament oryginalny jest bardziej czarny, drukowanie
na econo
> nie wchodzi w gre, ja swojego jeszcze nie wymienialem a
wydrukowalem juz
> naprawde duzo
[...]

Potwierdzam - używając kartridże "regenerowane" podczas druku
zamiast smolistej, głębokiej czerni uzyskuję wyraźne (szczególnie
przy ostrym, dziennym świetle) ciemnobrązowo - brunatny odcień.
Drukarka HP710C, kartridże napełniane przez pewną firmę. Płacąc 70
zł za dowolny kartridż (B/W lub Color) w dowolnym stanie (nawet
"ciężko" zaschnięte dysze) mam z głowy papranie się i użeranie z
typowymi refilami.
Fakt, wychodzi to i tak 2 X drożej od ceny refila, za to 2 x
taniej od oryginału.

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski