Re: napełnianie tuszy od atramentówek

Autor: Krzysztof 'Szary' Kowalski (SPAMszary_kowalski_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 20:28:31 MET

On Tue, 12 Feb 2002 19:39:44 +0100, "Zbigou" <zbigou_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Użytkownik Krzysztof 'Szary' Kowalski napisal:

[...]

>A jaki typ drukarki HP posiadasz?

Mialem (o ile dobrze pamietam ) HP 450C albo cos w tym guscie. I juz
wtedy kombinowalem z ta pompka podcisnieniowa, ale nigdy nie
nabralem dobrej wprawy z tym. Juz tego kilka lat nie uzywam,
niemniej jakos (troche myjac pozniej rece i drukarke...) udawalo
sie.

>I czy te numery z napelnianiem przechodza
>z pojemnikami kupowanymi obecnie? IMO, HP sie ostatnio tak wycwanila, ze
>takie zwykle napelnianie, bez zachowania podcisnienia, nie przejdzie :(

Nie wiem, nie przejmowalbym sie. Ja do tego podchodzilem w ten
sposob, ze mialem juz wlozony papier z taka strona testowa,
przygotowany arkusz A4 do wydruku w pelni zapisany znaczkami, tylko
brakowalo polecenia drukuj. W tym czasie robilem te zabiegi z
napelnianiem atramentem. Gdy tylko cartridge znalazl sie na swoim
miejscu, uzupelnialem poleceniem 'drukuj' i podczas drukowania tej
pierwszej strony cisniebnie sie na tyle wyrownywalo, ze pozniej, po
ostatecznym osuszeniu dysz papierem toaletowym, juz nastepne
drukowania byly OK.

>Czy ktos z grupowiczow uzywal pojemnikow alternatywnych (ok. 50% ceny
>oryginalnych) do HP? Jezeli tak, to z jakim skutkiem?
>
>No i ostatnie pytanie, jak to jest z napelnianiem pojemnikow w plujkach
>Canona i Lexmarka?

Z Lexmarkiem 1020 opisany sposob przebiegal idealnie, jak w
laboratorium, praktycznie nigdy nie uronily dysze kropli atramentu.
Ostatnio sprawilem sobie Lexmarka Z13, wiec jeszcze nawet nie
dokupilem pierwszego magazynka z czarnym, na razie nie mam
doswiadczen, ale uwazam, ze nie powinno byc inaczej niz z
poprzedniczka.

--
KK