Re: Div-xy a wymagania karty

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 18:49:20 MET

Użytkownik Krzysztof Pawleta <pawletak_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3C66FEF4.7107B17F_at_poczta.onet.pl...

> A jakie to ma znaczenie?
> Czyżby znowu mit, że karta PCI jest szybsza? Ja jakoś nie mogę tego
> potwierdzić: AWE32 lub AWE64 działa mi dużo szybciej niż PCI128 ;-(

Jeżeli masz problemy z rwaniem divx'ów to spróbuj na chwilę wyłączyć kartę
dźwiękową (byle jak-panel s./mulimedia/urządzenia lub w menadżerze urządzeń).
Zobaczysz że zacznie płynniutko odtwarzać (no chyba że masz za bardzo słaby procesor)

BTW.
Jak sprawdzałeś że AWE działają szybciej ?
Zresztą SB128 to jest cieniuutka karta.

PeJot