Re: Div-xy a wymagania karty

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 00:15:00 MET

PeJot wrote:

> Czy ktoś z grupowiczów ma kartę na chipie Riva 128 i pod windowsem XP odtwarza sobie

Ja mam kłopot z Rivą 128 już na Win2k, więc po co mi XP?

> Do divx ważna jest też karta dźwiękowa, masz na PCI ?

A jakie to ma znaczenie?
Czyżby znowu mit, że karta PCI jest szybsza? Ja jakoś nie mogę tego
potwierdzić: AWE32 lub AWE64 działa mi dużo szybciej niż PCI128 ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|