Re: Asus A7V266-E asus probe

Autor: mikzoll_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 13 Feb 2002 - 00:57:02 MET

> Cześć wszystkim
> Mam problem z temp  i stabilnością pracy coolera na procku
> Mój procek to Athlon 1.7+
> Zainstalowałem programik Asus Probe i często wyskakuje mi alarm z pod "fan
> monitor" że cooler się nie kręci
> poprzedni coler to CoolerMaster DP56131C i temp bez kręcenia 58*C
> myślałem że to wina colera i zamienilem na reklamowanego cichego Titana TTC
> D5TB i temp taka sama a problem dalej występuje
> Obrazowo na asus probe mam przerwaną na chwilę kreskę wskazującą mi prędkość
> obrotów wiatraka oraz w ramce z liczbą obrotów jest 0
> [...]
wylacz opcje - enable fan control- po nabieskiej strzalce przy rysunku
termometru. Sprawdz empirycznie czy program nie robi kawalow podlacz miernik
napiecia pod kable wentylatora .jezeli program pokaze zero obrotow to napiecie
musi byc tez zerowe . ewentualnie zmien na nowsza wersje do pobrania ze strony
asus.tw choc ostanio 11.02.02 nie moglem go tam odnalesc wobec tego jeszcze na
www.california .pl. jezeli WinXP to faktycznie cos jest nie tak we wspolpracy
obu programow ale dopiero to sprawdzam.