Asus A7V266-E asus probe

Autor: Stamatis Arbaros (stamatis_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 23:58:11 MET

Cześć wszystkim
Mam problem z temp i stabilnością pracy coolera na procku
Mój procek to Athlon 1.7+
Zainstalowałem programik Asus Probe i często wyskakuje mi alarm z pod "fan
monitor" że cooler się nie kręci
poprzedni coler to CoolerMaster DP56131C i temp bez kręcenia 58*C
myślałem że to wina colera i zamienilem na reklamowanego cichego Titana TTC
D5TB i temp taka sama a problem dalej występuje
Obrazowo na asus probe mam przerwaną na chwilę kreskę wskazującą mi prędkość
obrotów wiatraka oraz w ramce z liczbą obrotów jest 0
Czy to coś z płytą czy ten typ tak ma ?
A i czasami wyskakuje mi komunikat :
" Canot create shel notification icon"
co to ?