Re: Czas formatowania dysku a system operacyjny - pytanie

Autor: Janus (janus1_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 00:28:55 MET

Użytkownik "Krzysztof Pawleta" <pawletak_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:3C684EFC.B9102A42_at_poczta.onet.pl...

> Ale M$ się uparł na to "testowanie powierzchni" (TP):
> 1) zakładam partycję FDISKiem - dwa razy trzeba czekać na skanowanie ;-(((
> 2) formatuję dysk FORMATem - on znowu weryfikuje ;-(
> 3) chcę zainstalować Windowsa - ten zapuszcza ScanDiska (na szczęście to
> się da bardzo łatwo wyłączyć ;-)

Dokladnie. Robilem to pod linxem, od zera i czas formatowania dysku jest
kilka sec, oczywiscie nie ma zadnego skanu powierzchni. Przy zakladaniu fata
tez nie ma sprawdzania spojnosci dysku tak jak w fdisk'u.
Heja, Janus