Re: Dyski serii IBM DTLA 75GXP (np. DTLA-307075)

Autor: usun to jak do mnie piszesz (_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 00:17:55 MET

Raczej tylko droga cywilna jesli chcesz co ugrysc - ale szanse sa nikle (wylaczenia
odpowiedzialnosci)

Poczytaj np licencje windowsa - zobaczysz na ile mozesz wskurac.

A IBM jest ok - mialem DTLA dali mi IC (a byl 1 bad )
Nawe dostalem 30GB - w handlu nie do kupienia :)
To ze niektore hurtownie bawia sie recycling dyskow to inna sprawa.1

Dyski padaja wszystkie - tyle jedne bardziej inne mniej.

Baracudy III tez dosc obficie padaja nic nie odzyskasz bo czesto glowice w talerz
laduja - szczegolnie jak ktos 24/h uzywa.
Maxtorki "cienkie" bodaj 20GB, o samsungach nie wspomne - chyba ze ostatnio cos sie
zmienilo.
Wd bodaj mial feralna serie 540 czy 850 MB pozniej jakos z nimi nie mialem do
czynienia.

Kazdy producent ma wpady - zreszta zgranie danych na dysk to niezbyt dobra forma
archiwizacji :)