Re: Połączenie z szybkością 16 800 bps

Autor: KJanik (chrisjan_at_polbox.com)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 20:18:33 MET

> Wlasnie, po przeczytaniu co napisalem wczesniej zrozumialem, ze nie
pomoglem
> bo nie wyjasnilem o co chodzi ;).
[ciach...]

Rada dla was obu.
Jeżeli jeszcze nie zarejestrowaliście modemu w tepsie to zróbcie to jak
najszybciej (to tylko formalność i to bezpłatna, ale jest się później czym
podpierać przy wymianie korespondencji z tepsą).Wystarczy wysłać pisemko że
z takiego i takiego numeru korzystacie dla łączenia z netem przy pomocy
modemu posiadającego homologacje(bo zakładam że takowe macie). Następnie
odczekujecie trochę czasu żeby to ładnie zapisali w papierach, i wysyłacie
następne pismo, że linia z której korzystacie, nie spełnia waszych oczekiwań
i żądacie poprawy warunków świadczenia usługi. U mnie jak jeszcze zagroziłem
zmianą operatora, bardzo szybko zdjęli PCM'ke i jeszcze przysłali pismo z
przeprosinami( choć wcześniej kategorycznie odmawiali poprawy łącza).
Pozdrawiam i życzę powodzenia w walce.(mnie to zajęło jakieś 2 lata)
KJanik