Re: napełnianie tuszy od atramentówek

Autor: slawek_xl_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 12 Feb 2002 - 22:07:00 MET

> A czy bardzo rozni sie jakosc wydrukow w porownaniu z pojemnikiem
> oryginalnym? Co ile napelnien trzeba wymieniac pojemnik na nowy?

W BJC-4650 głowicę czarną BC-20 napełniam jeszcze dwa razy, co daje:
głowica ok 120 zł + zestaw dwukrotny InkTeca ~40zł
zamiast 3x 120zł (trzy głowice)
przy trzecim zbiorniczku wydruk jest tylko nieco gorszy niż z orginalnego tuszu.

Z BCI-21 color/black nie eksperymentowałem bo tam są wkłady zastepcze tanie i
nie ma sensu nabijać. (na marginesie: kto wie gdzie można kupić tą głowicę i za
ile bo ja w sprzedarzy spotykam tylko BC-20 lub wkłady do BC-21)

pozdrawiam
Sławek