Re: SB Audigy - Warto?

Autor: Michal \ (Qualis_at_box43.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 19:49:41 MET

Marcin Witek <wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote in

> No wlasnie, tez mam Audigy i jest fajnie, ale... Otoz: czy mozliwe
> jest
> samplowanie dzwieku z wejscia line-in ale tak zeby nie bylo slychac go
> na wyjsciu? Normalnie (na innych kartach, na Live! tez) jest tak ze
> osobno ustawia sie poziom sygnalu do nagrywania i odtwarzania (w
> mikserze of korz) a na Audigy jakos tak nie bardzo. To stanowi pewien
> problem na przyklad przy dekodowaniu dzwieku C+ :)

Z lektury forum o Audigy wynika, iz jest to blad (karty albo, mniejmy
nadzieje sterow) - po prostu line-in po "zmutowaniu" wycisza sie tez
"wewnetrznie", i nie daje sie nic z niego nagrywac (jak to bylo np.
Live'ach). W rezultacie, taki np. Canal+ trzeba odsluchiwac przez wejscie
mic, co daje niezly przester i kiepska jakosc dzwieku. Niestety...

Mike