Re: SB Audigy - Warto?

Autor: Marcin Witek (wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 16:06:21 MET

micha <michalk_at_kki.net.pl> wrote:
: No wlasnie. U mnie pod winXP i pod winME i pod Linuxem tez :)))
: Nie wiem o co chodzilo koledze Z.Sokolowskiemu. Nigdzie nie znalazlem jak
: dotad opisu problemow z AUDIGY....

  No wlasnie, tez mam Audigy i jest fajnie, ale... Otoz: czy mozliwe jest
samplowanie dzwieku z wejscia line-in ale tak zeby nie bylo slychac go na
wyjsciu? Normalnie (na innych kartach, na Live! tez) jest tak ze osobno
ustawia sie poziom sygnalu do nagrywania i odtwarzania (w mikserze of korz)
a na Audigy jakos tak nie bardzo. To stanowi pewien problem na przyklad przy
dekodowaniu dzwieku C+ :)

Wit