Re: Słabnąca nagrywarka

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 20:00:54 MET

Użytkownik Tadeusz Pietkiewicz <pietkiew_at_sec.polbox.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3C668166.E243C65_at_sec.polbox.pl...
> Witam wszystkich!
> Posiadam dosyć leciwš nagrywarkę Dysan CDRW- 2216. Do tej pory spisywała
> się bez zarzutu. Niestety od jakiegoś czasu nagrywa jakby z mniejszš
> mocš. Objawia się to w ten sposób, że nie wszystkie napędy mogš
> przeczytać zapisane CDR. Na takim CDR w ogóle nie widać różnicy między
> częściš zapisanš a niezapisanš. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?
> D tej pory nigdy nie czyściłem soczewki nagrywarki. Czy to może mieć
> jakiś wpływ na pracę nagrywarki?

Na początek kup kompakt czyszczący i wykorzystaj dołączony do niego
płyn na bazie alkoholu izopropylowego.
Rozkręć CDRW i delikatnie, twardo zwiniętą nasączoną watą przetrzyj soczewkę.

PeJot