Re: dzwieki z kompa

Autor: R.B. (robert.bargiel_at_pandora.be)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 18:56:36 MET

"Grzechu" <shadow_at_net.pl.invalid> schreef in bericht
> Witam grupowiczów
> Z mojego kompa wydobywają się dźwięki które sprawiają wrażenie jakby na
> procesorze zmieniała się prędkość wiatraka. Powoduje to taki rezonans

Odkrec oslone obudowy i podokrecaj wszystkie srubki. Po pewnym czasie
ustepuja wstepne naprezenia i srubki maga sie luzowac. Sprawdz mocowanie
wiatraka na procesorze. Nie czekaj zbyt dlugo z ta czynnoscia poniewaz moze
to doprowadzic do powaznych uszkodzen. Miedzy blachy obudowy mozesz
powklejac paseczki uszczelnien (cos takiego co uzywa sie do uszczelniania
okien), aby wyeliminowac bezposredni kontakt blach.