dzwieki z kompa

Autor: Grzechu (shadow_at_net.pl.invalid)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 18:44:58 MET

Witam grupowiczów
Z mojego kompa wydobywają się dźwięki które sprawiają wrażenie jakby na
procesorze zmieniała się prędkość wiatraka. Powoduje to taki rezonans
że mam wrażenie iż w środku niewielki samolot wykonuje akrobacje.
Trzeba przyznać że jest to dość głośne i dość mocno irytujące. Czy są
jakieś metydy zaradzeniat tej sytuacji?
Duron 800 MHz.
Jeśli są potrzebne jeszcze jakieś dane to czekam na pytania.
Najpierw podejrzewałem że to dysk (samsung) ale po zdjęciu obudowy
wydaje mi się że dźwięki wydobywają się z okolić procka i zasilacza.

--
Pozdr.
Grzegorz F   GG-1587436