Re: Co z moja karta ? (przydlugie)

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 15:55:24 MET

Użytkownik "Tomasz Gregorczyk" <tomasz.gregorczyk_at_progman.com.pl> napisał w
wiadomości news:a4auij$r00$1_at_news2.ipartners.pl...
> [...]
polski
> jezyk itd.).
> Oczywiscie jak to bywa chcialem sciagnac najnowsze drivery z Ati.com.tw
> "zeby bylo lepiej" :)
> Przy instalacji sterow instalka powiedziala mi, ze sorry - instalowane
> drivery nie nadaja sie do tego typu karty.
> To raz... ale jakos obszedlem problem - zainstalowalem "z palca" - mam
teraz
> nowe stery (specjalnie pod XP) - anglojezyczne opcje.
> I teraz pytanie - czy moja karta jest gorsza od wersji oryginalnej ATI ?
Na
> pudelku jest "powered by ATI". Najbardziej intersuje mnie w tym przypadku
> jakosc wyjscia TV, czy to jest produkt ATI, czy Art'a?

no wiec masz DVi czy 2xSub ???? tak pytam z ciekawości !!!
masz kartę lekko odbiegającą od tej jaką sprzedaje ATi
(sam mam ATi RADEON VE PROCOMP) i powinieneś używać driverów referencyjnych
ze strony Ati dla Product Partners !!

karta jest tak samo aRt'a jak i ATi - znaczyz e art to taki polski
dystrybutor sprzętu niemiadomego pochodzenia !! tylko na Polskę

> Druga sprawa to, ze gry nie wygladaja tak ladnie jak na poprzedniej karcie
> 16MB ! To normalne ?

ładnie ??? e ustaw dobry tryb !!! pozatym RADEON VE nie jest do gier
!!!!!!!!

> Do tego wszystkiego dochodzi takze gorsza jakosc obrazu na TV (a na tym mi
> najbardziej zalezalo) - polaczenie EURO->SVHS.
> Przy ostrych krawedziach (np. nawet na filmie) widac falowanie obrazu
> (migotanie w opcjach zredukowane do zera - odpowiednik Flickerness w
> TVToolu).
> Juz nie wiem co robic... Skad takie objawy?
sprawdz stery !!!!