Re: Błąd pamięci?

Autor: Artur Frydel (frydel_at_ples.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 15:20:42 MET

In article <a4ai9h$nc0$1_at_news.onet.pl>, Karol wrote:
> Mam takie pytanie - probowałem zainstalować płytę główną (PCCHIPS) z
> Celeron 400. Po dołączeniu zasilania, pamięci i karty graficznej gdy go
> włączałem cały czas był czarny ekran.
> Próbowałem zmieniać różne elementy, w końcu doszedłem do tego, że to
> DIMMy.
> Ale niestety teraz nawet na tym "właściwym" module pamięci nie chce
> się uruchomić!

Z tego co pamietam, to modele PCCHIPS M725 i M726 (jesli o ktorejs z tych
plyt piszesz) mialy fatalne sloty pamieci. Mam namysli to, ze strasznie
zle sie tam pamiec wkladalo. Sam tak uszkodzilem jedna M726.

Jezeli wkladales pamiec metoda "na sile" to sprobuj jeszcze drugi slot.
Jeseli i to nie dziala, to obawiam sie, ze mogles uszkodzic plyte.

--
Bzyk
"Czyz wazne z kim sie jada, byle kuchnia byla dobra"