Błąd pamięci?

Autor: Karol (karbyd_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 09:02:12 MET

        Mam takie pytanie - probowałem zainstalować płytę główną (PCCHIPS) z
Celeron 400. Po dołączeniu zasilania, pamięci i karty graficznej gdy go
włączałem cały czas był czarny ekran.
        Próbowałem zmieniać różne elementy, w końcu doszedłem do tego, że to
DIMMy.
        Ale niestety teraz nawet na tym "właściwym" module pamięci nie chce
się uruchomić!

    Nie mam za dużo doświadczenia w budowie pc - możecie mi podpowiedzieć -
co mam teraz zrobić. Jak sprawdzić co jest naprawdę winne?