Re: [OT] Jak "reklamowac" monitory ?

Autor: Marcin (brak_at_adresu.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 14:35:26 MET


Użytkownik "Piotr Traczykowski" <ptracz_at_ippt.gov.pl> napisał w wiadomości
news:a4b41n$cb6$1_at_flis.man.torun.pl...

W warunkach gwarancji jest napisane co i jak.

Mialem Panasonika prawie 2 lata i cos sie zaczelo dziac z obrazem ( fale
szczegolnie widoczne na oliwkowym kolorze) i popedzilem z monitorem do ASO
trzymali monitor 7 dni i powiedzieli ze jest OK, wziolem monitor i
sprawdzilem jeszcze raz i qpa dalej to samo, pomyslalem ze moze karta
graficzna cos szwankuje, popedzilem do sklepu gdzie kupilem kompa i monitor,
sprawdzil na innym kompie grafe i monitor doszlismy do wniosku ze monitor
przy pewnej rozdzielczosci ekranu wykazuje wady, wzieli oni monitor i dali
zastepczy - cale szczescie - monitora mie mialem ponad 1 miesiac, dostalem
odpowiedz ze naprawic sie tego nie da a takiego samego modelu juz nie ma, i
zwroca kase. Oczywiscie aby zwrocic kase byl problem bo Pan Sonik nie mogl
wyszperac faktury... jednak sklep byl uprzejmy i wczesneij zwrocil kase a ja
kupilem sobie 17' za pare zl. - Zwracaja tyle samo kasy ile dales przy
zakupie monitora :)

Jesli 3 razy naprawiaja to samo a nadal monitor wykazuje usterke to
powinienes zazadac wymiany na nowy - wolny od wad lub zwrot kasy.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:15:08 MET DST