[OT] Jak "reklamowac" monitory ?

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 14:08:16 MET

Witam,

W czerwcu 2001 kupilem monitor (AOC 7KLr), fajnie chodzil ale mniej wiecej
miesiac temu sie skaszanil (nie bede wnikal w problem, padla mu elektronika
i chrzani ustawienia obrazu), reklamowalem raz, nie naprawili (cs grzebali
ale nie zrobili 100%), drugi raz, nic nie zrobili (chyba tylko go
obejrzeli), teraz pojechal trzeci raz, nie wiem co wroci moze nowy bo tak
zaznaczylem ze bym chcial, moze w koncu zajrza do srodka ;-) I tu pytanie
czy mozna odzyskac kase z autoryzowanego serwisu ? Czy tez jedynie od
sprzedawcy (monitor ma juz 8 miechow) ? Kupilem w netsellerze i sadze ze
jezeli nawet jest jakis przepis ktory daje mi prawo odzysku kasy od
sprzedawcy to bedzie baaaardzo trudno. Czy moze autoryzowany serwis ma prawo
zwortu kasy ? ale jakiej kasy ? Tyle co zaplacilem czy tyle ile oni maja w
cenniku ?

Piotr