Re: Dyski serii IBM DTLA 75GXP (np. DTLA-307075)

Autor: Roy (roy_gdansk_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 00:06:26 MET

ja akurat dzwonilem do IBM Polska (awaria DTLA) ale pomine milczeniem
kompetencje obslugi - powiem moze jedynie ze nader czesto slyszalem slowo
"wydaje mi sie; byc moze; nie jestem w tym zorienowana" - slowem IBM to
kpina wobez klientow - po 3 tygodniach dosterczyli mi dysk naprawiany
USZKODZONY do tego nawet nie przedluzyli mi gwarancji, mimo ze dysk byl na
rekojmi - dysrtybutorzy IBM z ktorymi rozmawialem okazli sie byc
nieuczciwi - i to do granic przyzwoitosci - NIGDY juz nie chce miec z ta
firma do czynienia - najlepiej niech wezma sobie urlopy (jak ta pani od
gwarancji ktora ciagle byla na urlopie jak byla potrzebna). Na stronie IBM
jest bezpolatny numer do IMB ale tam i tak nic nie wiedza odesla cie do IBM
POlska ale tam tez nic nie wskorasz - lepiej tak jak ja dogadaj sie ze
sklepem nich ci po prostu wymienia za doplata na inny (o ile dostaniesz
nowy) a najlepiej nich ci sie trafi tak jak mi DTLA z odzysku od razu
uszkodzony :))) jezli dysk jest na rekojmi zazadaj NOWEJ rekojmi wg prawa
poslkiego nalezy ci sie ale czy dostaniesz .... ja nie mialem tego szczescia
za 1-szym razem.
pzdr Roy