Re: DURON i wyskakujące gierki

Autor: Marcin Gil (dee_at_zwpc.net)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 12:25:39 MET

> Rdzen uszkodzony - powiedzial co wiedzial... Kolega pisze ze mu windoza
> normalnie dziala, sadze ze przy uszkodzonym rdzeniu by tak nie bylo....

Ty takze sie nie popisales twoja glupia wypowiedzia. Moglem dodac, ze
uszkodzony rdzen moze byc jednym z powodow. Skladaniem komputerow zajmuje
sie jakby zawodowo, wiec wiem co mowie. Szczegolnie jak ludzie przynosza
bryki na serwis, ze cos im nie dziala. Zgadzam sie takze z tym, ze byc moze
jest wina programowa, lub bledne ustawienia biosa, trzeba by to bylo
zobaczyc, wtedy mozna cos wiecej powiedziec.