Re: DURON i wyskakujące gierki

Autor: aRKADIUSS (jarmuzea_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 11:39:43 MET

Użytkownik "Marcin Gil" <dee_at_zwpc.net> napisał w wiadomości
> minutach

Sciagnij sobie jakis np. HotCpu tester i nastaw na godzinke by obciazal
proca, jak Ci sie cos wiesnie albo zresetuje tzn. ze problem jest z
chlodzeniem albo z procesorem.
A jak nie to moze to wina grafy lub zle instalowanych sterow... U mnie giery
chodza oka.

> Zapewne uszkodzony rdzen procesora, lub za wysoka temperatura.

Rdzen uszkodzony - powiedzial co wiedzial... Kolega pisze ze mu windoza
normalnie dziala, sadze ze przy uszkodzonym rdzeniu by tak nie bylo....

-----
aRKADIUSS