Re: ECS K7S5A i zintegrowany LAN

Autor: Piotr Respondek (pytong_at_kki.net.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 10:45:31 MET

Użytkownik "Piotr Respondek" <pytong_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości

| Witajcie,
| czy ktoś z Was miał już podobny problem na tej płycie:
| używam zintegrowanej karty sieciowej SiS 900 PCI w Win98SE na najnowszych
| sterownikach ze strony SiS'a. Ustawiona jest w trybie pracy 10 MBps Full
| Duplex. Zdarzyło mi się już 2 razy, że nic nie mogłem wysłać, a jedynie
| odbierać dane; pomógł dopiero restart komputera. Co może być nie w
| porządku?

Problem już prawdobodobnie rozwiązany :-) Tzn. od tamtego czasu powyższy
problem nie wydarzył się ani razu. Wystarczyło w opcjach karty (Menadżer
urządzeń) odptaszyć opcję "Zezwalaj komputerowi na wyłączanie tego
urządzenia dla zaoszczędzenia energii"
BTW który układ jest lepszy: SiS 900 czy Realtek 8029 (jeśli chodzi o 10
MBps), czy SiS 900 i Realtek 8139 (jeśli weżmiemy pod uwagę 100 MBps)?

Pozdrawiam.