przechwytywanie drukarki

Autor: mariod (MariuszDworniczak_at_wp.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 10:31:24 MET

niechce mi się pisać samemu może ktoś ma gotowca.
Koleś kupił drukarke na USB a ma stary program dosowy do faktur który sam
komunikuje się z LPTem
i tak drukarka działa mu w DOSie uruchomionym z Windows np. norton czy inne
takie ale w tym programiku nie - może ktoś ma gotowego rezidenta co
przechwytuje obsługe drukary (klient pewnie korzysta z przerwania) i wysyła
to samo co szło na rejestr do stanadrowego wyjścia a z tym to se już winda
poradzi.

Niechce mi się pisać takiego programiku a jak ktoś ma gotowca niech pchnie
na priva