Re: Bezpośrednie połączenie komputerów

Autor: Desperado (pbelino_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 22:54:33 MET

> Mam jeszcze jedno pytanie. Jakim sposobem (programem) połączyć dwa
> komputery działające pod win xp - mam z tym mały problem. Jeden z
komputerów
> jest podpięty na stałe do internetu przez kablówkę.

Hmmm, sam się nie bawiłem w kabel (nie musiałem) , a tym bardziej pod XP :(
Może ktoś będzie wiedział...

> Ps. Napisałeś że: Standardowo jest to 115200, czyli tak z 11 KB/s. A można
> ustawić żeby było szybciej???
Wiem tyle: Standard nazywa się RS-232 C i w zależności od
jakości/długości/inne parametry kabla gwarantuje prędkość DO 115200. Wyższe
prędkości nie są chyba w specyfikacji. (ale moje wiadomości mogą nie być
UpToDate) Fizycznie da się szybciej, (ponoć scalak wyrobi) ale z tego co
wiem zakres w programach komunikacyjnych kończy się właśnie na 115200.

A nie lepiej byłoby wstawić do każdego kompa po sieciówce ? Transfery o
niebo większe i niezłe możliwości ewentualnej rozbudowy sieci ???

Pozdrowienia

Desperado