Re: p³ytki CD

Autor: Zhan (nospam_arturm_at_polnet.cc)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 22:52:01 MET

> Jakie p³ytki CD s± wg. was porz±dne?
> I co s±dzicie o takich Esperanza? Pewnie nic za dobrego, ale za 1
> z³/sztuka mo¿na na nich ponagrywaæ jakie¶ duperelki ;) Czy to mo¿e
> szajs totalny?

mam bardzo zla opinie o esperanzach, byly to moje pierwsze plytki po
kupieniu nagrywarki (teac 4x4x32) i czesto bylo tak, ze chwile po nagraniu
plytki byly problemy z odczytaniem... mam kilka filmow nagranych na nich i w
porownaniu z platinum sa duzo gorsze, chociazby jesli chodzi o czas kiedy
plytka jest gotowa do czytania po wlozeniu do napedu, esperanzom zajmuje to
spoooro czasu

pozdrawiam
artur