Re: vanta , vanta

Autor: GiePe (giepe_at_hoga.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 22:43:06 MET

Użytkownik leone <leone_at_o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a493o1$eua$1_at_flis.man.torun.pl...
> mam jeszcze jeden problem : mam kartę grafiki tak jak wyzej , czyli Riva
> Vanta 8MB --- od samego poczatku jak ją mam zacina sie na gierkach i tym
> podobnym tzn. jedynym wyjsciem jest restart kompa ;
> ostatnio próbowalem porobić testy znanym 3D Markiem 2000 1.1 , ale podczas
> testów karta dawala ten sam rezultat co na grach tzn. podczas jednego z
> testow ( niezaleznie którego , czasami na jednym chodziła by po ponownym
> uroczomieniu kompa to wlaśnie na nim się zawiesza ) komp przestal reagować
> jedynym wyjściem stawal się restart
> [...]

Sterownik? Mam tez Vante, tyle ze 32 MB. Od samego poczatku psy na niej
wieszalem, chcialem sprzedac, bo dokladnie te same objawy, o ktorych piszesz
mialem u siebie itp. Natomiast niedawno, tzn. z pol roku temu, moze nieco
wiecej, Nvidia wypuscila doskonaly sterownik do Vanty. Od momentu jego
zainstalowania jeszcze nie mialem zwisu kompa, przy jakiejkolwiek grze, czy
programie wymagajacym od karty graficznej nieco wiecej wysilku.
Takze, jesli dawno nie uaktualniales sterownika - polecam : www.nvidia.com
Pozdrawiam
GiePe