vanta , vanta

Autor: leone (leone_at_o2.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 19:49:21 MET

mam jeszcze jeden problem : mam kartę grafiki tak jak wyzej , czyli Riva
Vanta 8MB --- od samego poczatku jak ją mam zacina sie na gierkach i tym
podobnym tzn. jedynym wyjsciem jest restart kompa ;
ostatnio próbowalem porobić testy znanym 3D Markiem 2000 1.1 , ale podczas
testów karta dawala ten sam rezultat co na grach tzn. podczas jednego z
testow ( niezaleznie którego , czasami na jednym chodziła by po ponownym
uroczomieniu kompa to wlaśnie na nim się zawiesza ) komp przestal reagować i
jedynym wyjściem stawal się restart
DZIENX za wszelkie odpowiedzi , a zwlaszcza te, które rozwiążą mój problem

--
<<< Leone >>>