Re: Dyski serii IBM DTLA 75GXP (np. DTLA-307075)

Autor: R.B. (robert.bargiel_at_pandora.be)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 22:25:18 MET


Odzyskanie danych niestety nie lezy w obowiazku producentow. Takie sa
warunki gwarancji, ktore zatwierdzasz placac za dany produkt.
Nie zalatwiaj gwarancji w sklepie.
http://www.storage.ibm.com/hdd/support/hddemail.htm To check the warranty
status of your IBM hard disk drive or to submit your drive for a Return
Material Authorization (RMA), use the following link: Hard disk drive
warranty

Jezeli chodzi o wymiane dysku to sa dwie mozliwosci.
1. Dostaniesz nowy dysk ten sam model, lub model wyzej.
2. Dostaniesz dysk naprawiony z nowa gwarancja producenta.
Z tego co wiem wszystkie uszkodzone dyski sa wysylane do USA i tam
naprawiane.
Zwroc uwage: dysk naprawiony musi miec naklejke IBM z uwaga "Naprawiony".
Nowy dysk powinienes otrzymac najpozniej po tygodniu.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:14:46 MET DST