Jak spowolnic modem (w celu jego przyspieszenia)?

Autor: Enio (tkobosz_at_mp.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 20:20:45 MET

Witam,

Niedawno pozbylem sie starego Zoltrixa 33600 (ISA),
sluzyl mi wiernie przez prawie 5 lat i bardzo go lubilem.
Nowa plyta glowna nie ma slotow ISA, wiec jestem usprawidliwiony.

Teraz mam Diablo Pentagram 56K V.90 PCI (ale nie win-modem).
Niestety dziala on fatalnie.

Przede wszystkim w ogole nie dogaduje sie z modemami po stronie
niektorych providerow (np. Supermedii, gdzie mam Callback :-((

Moge uzyskac polaczenie z TPSA czy Aster, zwykle ma to ok. 41000,
ale w teorii, bo w praktyce "cizgnie" tak zle, ze sciagniecie glupiej poczty
staje sie problemem.

Nie ma zerwan polaczenia, sa tylko jakby chwilowe zastoje w transferach,
potem przez pare sekund idzie, potem znow stoi w miejscu.

Tak sobie pomyslalem, ze jesli umialbym zmusic ten modem
do pracy w trybie max. 33600, to wszystko byloby tak pieknie
jak dawniej, za czasow s.p. Zoltrixa 33600.

Jak to zrobic?

Dzieki,

Enio