Re: Jak spowolnic wiatrak na procku?

Autor: Wojciech Kruzel (camcorp_at_pro.onet.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 19:19:35 MET

Użytkownik "GiePe" <giepe_at_hoga.pl> napisał w wiadomości
> Po zmianie plyty glownej mam wrazenie, ze dziala szybciej, a przez to duzo
> glosniej.
> Jak zrobic, zeby dzialal wolniej (program? skąd go wziąc?), no i ciszej
> oczywiscie?

Idz do sklepu z czesciami elektronicznymi i kup sobie potencjometr
najlepiej nadają się o max opornosci 300 omow ale może byc tez 1Kom, ale
bedziesz mialł mniejsze pole do manewru. Nie kupuj 100 omowych bo mozesz nie
skecic wiatraczka odpowiednio (sa za slabe).

wlutowujesz to w 1 kabelek (czerowny najlepiej) i masz plynna regulacje
obrotow.
Tylko nie zapomnij o zaizolowaniu potencjometra i kabelka!!

a jak nie masz nigdzie sklepu z takimi czesciami to rozmontuj stare radio
lub Kasprzaka
interesujacy cie przedmiot bedzie w miejscu Volume ;-)))

Woyteck

PS od dawna uzywam i sobie chwale takie rozwiązanie.