Nagrywanie cd audio

Autor: Noszczak Piotr (romeo19x_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 18:59:06 MET

Mam problem , chciałem sobie nagrać płytkę audio w nero . Jednak pech
chciał że nie zamknąłem sesji podczas nagrywania CD audio i teraz gdy chcę
zamknąć wyskakuje mi komunikat : session fixed error . Pomocy , nie wiem co
mam zrobić , a nie chciałbym stracić cdr-a ( wiem co to 3 zł , ale to była
płytka kumpla i chciał ją dzisiaj mieć , a mi się już nie chce latać po
sklepach typu geant i przepłacać 200% z nośnik).
Z pomoc z góry Thanx