Monitor R.I.P. ????????????

Autor: leone (leone_at_o2.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 19:00:27 MET

mam maly problem ( jakby ich nikt nie mial ??? ) --- ostatnio zauważyłem na
moim monitorze pewnego rodzaju mruganie tzn. wygląda to tak jakby ktoś sie
bawił kanalami RGB ; w pewnym momencie przeżuca mi sie na zwiekszenie 'B' ,
a potem powraca do normalnosci , a potem to samo z 'R'

-> Co jest tego przyczynąąą ????
-> Czy to objawy powolnego wypalania sie monitora ???
-> Czy może problemy z kartą grafikii ???
( karty nie zmienialem - Riva Vanta 8MB )

mój monitor to Siemens Nixdorf

--
Leone