Re: MSI K7N420 Pro czy K7T266 Pro2 ???

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 18:13:29 MET

Użytkownik Wojciech Szlachta <wojtek_at_szlachta.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3C65887D.4020001_at_szlachta.net...

> Gdzies czytalem ze ta muza jest na poziomie SB Live wiec
> calkowicei mi wystarczy.

W którejś recenzji widziałem test obciążenia CPU przy dużej liczbie
odgrywanych na raz ścieżek i bił wszystkie Live'y na głowę.
Pewnie dopiero Audigy może być porównywalna pod tym względem.
Jakość też jest podobno bdb.

> Ale w jakim celu aktualizowac bios???

Od wypuszczenia płyty było kilka istotnych poprawek (w pierwszych wersjach
w zeszłym roku były jakieś problemy) i zaktualizowanie biosu w tak nowej płycie
powinno zwiększyć stabilność.

> Pytanie czy moga byc 2 rozne:
> np: 128MB PC-2100 i 256MB PC-2100 czy moze lepiej zainwestowac
> w dwie kosci 256MB ??? (razem 512 - uff.. duzo tego ;))

Muszą być identycznej wielkości (taka jest zasada łączenia pamięci przy kilku kanałach
- od czasów 386 i krótkich simm'ów po P4 i Rambus'y ).
Zobacz w manualu czy w ogóle wystartuje (www.msi.com.tw )

No i trzeba też założyć że zintegrowanej karcie udostępnisz dla gier 3d 16-32MB ram.
Jak zrezygnujesz z dwóch kanałów to najwyżej karta będzie Ci działać w 3D na poziomie TNT2
a nie GF2MX (nie wystarczy ? )

Uniwersalne rozwiązania zawsze mają jakieś ograniczenia, imho to nie jest płyta dla gracza tylko
mutimedialnego-domowego użytkownika.

PeJot