Re: Nagrywarka i "Calibration area full"

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 18:13:35 MET

Użytkownik -- Vilfor Maguard -- <tmot_at_satfilm.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a4454n$abq$1_at_h1.uw.edu.pl...
> Ja mam taka nagrywarke (Philipd 3610 2x 4x 6x) i pojawial mi sie ten napis
> czasami, po podkreceniu lasera problem znikl....

W którą stronę kręciłeś śrubką (ja już sam nie wiem jak kręcić, w Samsungu
było inaczej w CyberDrive jeszcze inaczej, Mitsumi sam nie pamiętam ale jakoś
się udało)

Własnie mi wpadła w łapki ta nagrywarka (w firmach mają po szafach tych Philips'ów ;),
jeszcze się do niej nie dobierałem ...

PeJot